小B已經滿月啦
會聽人講野
會望電視, 望光
最曳係會扭眼訓, 要人抱
日頭訓得好好, 但一到夜晚就唔訓
抱住訓著, 放低又扭
奶咀跌左又扭, 要成晚幫佢執
奶奶越食越慢, 又越食越少
食到一半就含住唔啜
一餐成個鐘都食唔到90ml
但隔3個半鐘左右又要扭食
面仔仲未好返 面珠仔又紅又乾
日日用金銀花沖涼 再揸cream
小B又成日用手去捽, 可能唔舒服
睇到就心痛, 希望快d好返啦
張小B, 你真係好曳曳呀, 要打打打~

會聽人講野
會望電視, 望光
最曳係會扭眼訓, 要人抱
日頭訓得好好, 但一到夜晚就唔訓
抱住訓著, 放低又扭
奶咀跌左又扭, 要成晚幫佢執

奶奶越食越慢, 又越食越少
食到一半就含住唔啜
一餐成個鐘都食唔到90ml
但隔3個半鐘左右又要扭食

面仔仲未好返 面珠仔又紅又乾
日日用金銀花沖涼 再揸cream
小B又成日用手去捽, 可能唔舒服
睇到就心痛, 希望快d好返啦

張小B, 你真係好曳曳呀, 要打打打~


滿月啦!
回覆刪除會唔會係奶咀問題,你用什麼牌子呀?我用nuk食得好快呀!
可能日頭訓得多,夜晚唔訓呀,你試下日頭盡量唔好比佢訓咁多呀!
[版主回覆04/21/2011 18:11:00]之前用CHUCHU食好快, 但一邊食一邊漏...依家轉用PIGEON.. 食到一半就訓啦...
我冗轉用分CHUCHU,你會唔會拉得太出所以 漏呀?不過,我發現 CHUCHU食到好多氣泡
回覆刪除[版主回覆04/28/2011 23:42:00]拉得太出? 要含哂成個咀? 我用左PIGEON之後冇咁多風, 小B都食得冇咁忟, 唔知關唔關事呢!