由今日開始就係全職媽媽啦
可以日日由朝到晚都對住個囡
是好是壞真係仲未知道
但依份冇返工/放工時間
冇年假/病假
冇糧出既工
係我一直期待
但一轉左依份工
就唔可以好似以前咁想去旅行就去
想瘋狂購物就購
一個人揾錢三個人洗錢
真係要慳 慳 慳
可以日日由朝到晚都對住個囡
是好是壞真係仲未知道
但依份冇返工/放工時間
冇年假/病假
冇糧出既工
係我一直期待

但一轉左依份工
就唔可以好似以前咁想去旅行就去
想瘋狂購物就購
一個人揾錢三個人洗錢
真係要慳 慳 慳



加油呀,為你打氣!!!
回覆刪除Congratulations!! 一份好唔簡單既新工.. 加油啊... 我都努力當中.. 希望可以盡快有1日.. 成為全職媽媽
回覆刪除halo~ 全職媽媽,一齊努力啦﹗
回覆刪除