Lilypie Premature Baby tickers
Daisypath Anniversary tickers

2010年9月15日星期三

唐氏檢查

9月13日..一早9點就到威院做唐氏綜合症檢查, 登記完等左一個鐘先到我俾姑娘問


話, 再等多半個鐘先到我照, 主要係度下BB既頸皮厚度, 如果太厚就屬於高危....


照第一次: 姑娘話我膀胱好漲, 佢冇辦法郁到小B, 令小B轉位置, 所以要我去尿尿


                  先, 事實上我都有少少急, 因為已經坐左兩個幾鐘


照第二次: 小B不停拗住條頸, 將個頭向後屈, 姑娘話佢係度彎腰, 因為條頸唔係平


                  放, 所以都係照唔到, 搖左小B幾次, 個姿勢都係一樣, 姑娘叫我先去抽


                  血, 抽完先再返上去照, 咁我就落左去排隊抽血, 用左一個鐘...


照第三次: 小B一直貼住我, 姑娘話佢痴埋牆, 又係照唔到, 激死個姑娘, 最後又要再


                 等, LUNCH之後先再照


就係咁用左我一個上午都未成功, 走落CANTEEN食左個難食飯, 周圍行左陣, 見附


近冇人就細細聲同小B講野 ,叫佢合作D, 快快搞掂就返屋企, 到2點返上去再揾姑


娘,下午換左另一個姑娘, 比上午果個NICE D, 而且有耐性D (其實上午果個都幾好)


照第四次: 一開始姑娘就叫小B唔好蝦佢, 好好笑, 用左半個鐘終於度到個頸皮,


                  但原來仲要度個身長, 如果身長大過8.4cm, 就唔可以做依個測試, 要做


                 中期懷孕果個, 即係我成日既時間同抽左果支血都係白廢, 姑娘度左幾


                  次都過8.4, 最接近果次都要8.51, 不過姑娘好好, 冇放棄, 因為佢話只要


                  BB訓得好D, 唔好伸到個身直一直就勉強可以過關, 佢都好想我做到個


                 測試, 但因為仲有好多人等緊, 所以佢叫我等陣再照


照第五次: 咩都唔洗講, 一上床, 姑娘一照見到小B訓得好好, 即刻cap左張


                  相, 我同姑娘都好似求神咁, 希望過關, 睇住電腦顯示個長度, 好似


                  睇住自己比賽得幾多分咁, 結果8.38cm, 成功!


                  姑娘之後有再嘗試睇下小B會唔會再訓好D, cap多張比較下, 但


                 最後都係用返第一張, 姑娘仲話BB都幾錫MAMI, 姑娘話小B算係


                 中大碼B, 所以個身咁長, HAHA~~


由9點响醫院一直都5點先走, 好攰, 返到屋企即刻要上床訓一訓~~


幸運地最後都成功, 希望報告一切正常!!!    




        


6 則留言:

  1. 恭喜張生張太張小B!
    Auntie Sumi 都正期待張小B既來臨!
    [版主回覆09/16/2010 23:05:00]張小b: Auntie Sumi, 多謝你, 遲d你唔好咁忙, 多d探我la~~^^

    回覆刪除
  2. 咁證明小B都幾聽媽咪話, 一叫佢就乖番~~GOOD!!
    [版主回覆09/16/2010 23:07:00]希望佢一直乖落去, 咁就very good !!!

    回覆刪除
  3. 嘻嘻~ 細細聲同BB講嘢...好好笑~  ^0^ BB好可愛呀~  我果次度BB一開始又係坐咗係度覺覺豬... 搖咗好耐先郁咋... XD
     
    [版主回覆10/23/2010 00:25:00]我成日都好似個傻婆咁, 自言自語同小B講野GA...
    响街度見周圍冇人, 我都會架, HAHA~

    回覆刪除
  4. 齊齊B成長日誌 (Van)2010年10月23日 上午12:06

    我又係威記檢查架! D醫生同護士都幾NICE架! 我又係照左兩次先照到咋!
    [版主回覆10/23/2010 00:27:00]係呀, 希望生既時候, 醫院D姑娘都係咁NICE~
    唔知我地會唔會有機會遇到呢?

    回覆刪除
  5. 齊齊B成長日誌 (Van)2010年10月23日 上午12:31

    HAHA~ 我下次係11月18日去做結構超聲波呀! 再下一次係11月22日~
    [版主回覆10/23/2010 00:37:00]我11月8做結構, 再下一次覆診, 差左一日~

    回覆刪除
  6. 哈哈! 我係屋企同BB講嘢, 比爸爸聽到, 佢走出黎問我係咪唱歌仔... -.-" XDDDD 笑死人... 我有時係街都好想同BB講嘢... 如果有人陪就講囉, 無人時都唔係好夠膽.. 嘻~

    回覆刪除