去食上海菜, 對我黍講都好架, 因為BUFFET我有好多野都唔食得, 加上唔想行
出行入....
食完之後就返長沙灣, 但時間仲早, 所以去左sk契媽屋企, B豬近排真係唔鐘意
食奶奶, 一見到支奶就扭計, 見唔到就會同你笑, 望到佢咁都唔知好嬲定好笑...
之後同佢去左公園打千秋, sir滑梯...
B豬契女, 你真係好鬼可愛~~

玩完之後, 我就返媽媽度開聖誕party, 每年都會搞一次...

整下野食, 玩下啤牌, 一家人簡簡單單渡過, 好開心....仲搞左個抽獎,
每人贊助50蚊, 加埋之後再分幾個獎, 人人有份抽, 最後俾cc表妹抽到
大獎300大元, 佢勁開心, 跳哂舞, 而我就抽到二獎200大元, LUCKY~~~

最後玩啤牌玩到12點就返屋企, 今年我比往年冇咁活躍啦,
因為有左小B, 真係好攰, 留待出年同小B一齊玩得盡興D~
後記: 當日坐港鐵, 第一次有人讓座俾我呀....不過當日我又真係著得好肥,
個肚好顯眼, 好誇張既, 哈哈~~


沒有留言:
發佈留言