醒左又冇咁快訓得返, 搞到第二朝起身好似冇訓過咁, 返工勁攰~
有一晚終於都嘗試到抽筋啦, 印象中咁大個女第一次抽筋...訓到半夜想轉身,
小腿突然抽住好痛, 想放鬆都唔得, 即刻拍醒小B爸同佢講好痛, 佢唯有彈起身
幫我按腳, 按左兩三下就冇抽啦, 先可以再繼續訓, 但就好驚會再抽, 成晚都就
住黍訓, 第二朝起身隻小腿好似踩完一日單車咁瘀瘀痛, 要破下破下咁去刷牙
洗臉, 最後返到公司行多兩行先冇再痛....一直我都好怕會出現抽筋, 所以每晚
坐响sofa睇電視都伸直雙腳擰下, 臨訓前小B爸又會幫我按腳, 點知都係避唔過,
希望唔會有太多次啦, 抽筋真係會痛到叫救命....
為左唔想經常抽筋, 又唔想水腫, 所以好過份咁响公司set左個位俾自己可以
伸直對腳坐, 有時仲可以擰下對腳做運動, 哈哈, 連鞋都除埋, 真係好過份!!!



haha~ 都ok呀! 好隱蔽~ 無人見到就得! keke!
回覆刪除